Friday 28 June 2013

16. Kebaikan Premium Beautiful Corset

Mungkin ramai sebenarnya tidak tahu sebenarnya design corset premium beautiful ni focus kepada 70% aspek kesihatan, manakala 30% lagi aspek kecantikan.

Bagi aspek kecantikan semestinya hasil boleh terus dilihat.. so dalam post Anna nak share kebaikan serta kelebihan menggunakan premium beautiful.


1) Long Bra / Brassiere

Long Bra Premium Beautiful Corset



Sebenarnya rekaan long bra ini mempunyai rawan keluli memori yang direka untuk menetap dan menyokong payudara.


Cup nya pula direka dengan keanjalan ini semestinya banyak membantu ibu-ibu yang menyusukan bayi, cup boleh ditarik turun ke bawah ketika mahu menyusukan bayi. FIR pada cup akan membantu mengelakkan daripada payudara jatuh dan mengelakkan dari air susu menitis-nitis. Dengan FIR yang ada pada cup ini, ia akan membantu mengoptimum penghasilan susu agar tidak berlebihan atau berkurangan.


Dengan cup ini juga, ia dapat menyokong payudara yang besar & dapat meransang pertumbuhan payudara yang kecil. 

 Pada bahagian tepi kiri dan kanan long bra ini, terdapat dua batang keluli bermemori, ini sangatlah membantu untuk kita menjaga postur badan kita.


Dibahagian depan, long bra ini mempunya kuasa regangan berganda yang membantu membakar lemak dengan bantuan FIR. Ia juga membantu mereka yang mempunyai masalah gastrik.


2) Waist Nipper

Waist Nipper Premium Beautiful

Waist nipper adalah satu aspek penting bagi yang ingin menjaga kesihatan badan & postur badan.


Di dalam waist nipper ini terdapat tujuh batang keluli memori yang mana direka untuk memberi sokongan pada pinggang dan tulang belakang agar postur badan kita sentiasa terkawal. Design waist nipper ini mengaplikasikan kimono yang dipakai wanita jepun yang terbukti berkesan mengelakkan kita dari bongkok tapi waist nipper ini direka untuk memberi keselesaan sepanjang hari kepada pemakainya.


Dengan pemakaian waist nipper dan FIR yang terbina dalam sulamannya, waist nipper ini dapat membantu memecahkan batu karang kecil, menghilangkan stretch mark, dan mengubat lenguh kaki serta mencegah demam kuning.

 Dari aspek kecantikan, waist nipper merupakan penyelesaian terbaik bagi mereka yang perut buncit, hasilnya dapat dilihat serta merta selepas pemakaian waist nipper. Pemakaian yang berterusan akan mengempiskan perut.




3) Long Girdle 

Long Girdle Premium Beautiful


Bahagian belakang long girdle berbentuk seperti Love yang mana bentuk ini dapat membentuk pinggul yang montok serta menaikkan pinggul.

Dengan sulaman FIR, long girdle dapat menyokong rahim selepas melahirkan anak.


Ia juga dapat menstabilkan hormon yang mana akan membantu mengelakkan senggugut / period pain serta mebantu pelekatan janin.


Dari aspek pemakaian pula, ianya amat selesa untuk dipakai sepanjang hari. Berdasarkan testimoni yang diberikan, hampir semua pemakai corset premium beautiful akan merasa tidak selesa jika TIDAK memakai premium beautiful.



Rahsia keselesaan ini adalah dari material yang digunakan, yang mana premium beautiful diperbuat daripada fabrik AKWATEK dan AKWADYNE yang sebati dengan air. Kadar penyerapan peluh dan peredaran udara adalah baik, selesa dan tidak terikat semasa memakainya.



Material premium beautiful - Akwatek vs other fabrics

Secara keseluruhannya, seharusnya corset premium beautiful merupakan salah satu barang harus milik bagi semua wanita kerana ianya bukan sahaja memberi kesan dari aspek kecantikan malahan juga dari segi kesihatan.

For more information about Premium Beautiful feel free to contact me, 
Anna  +6012 2279485 or
miszanna85@gmail.com




No comments:

Post a Comment